SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 4 / 33 / (510420 - 510474)

510420. tankarkanslorreflektioner -
Min väg mot en rikare kolhydratintag. I veckan då jag mätt lite och kontrollerat mitt intag, så ser jag att. 1: jag får i mig för lite kcal, och. 2: jag har kolhydrat fobi. Detta gjorde att jag testat öka, både kolhydrater och kaloriintag. Klart huvudet går upp och ner, men. Värt ett försök, så här såg dagarna ut! Efter träning: Protein , 1 riskaka. Kalkon 23 gram , bär 36 gram , yogi 154 gram. Keso 71 gram äggvita 75 gram. Kyckling 66 gram, Keso 74 gram , bulgar 2 tsk grönsallad. Protein , 1 riskaka.
tankarkanslorreflektioner.blogg.se
510421. tankarkar | This blog is very awesome.
This blog is very awesome. March 16, 2014. I think Juliet and Romeo are in fact in love with other but I believe it is not true love but in fact it is lust. The reason I believe […]. Read Article →. November 17, 2013. I believe the most important part of the decision making process is the majors offered and the least important for me is the proximity to the hometown. Read Article →. October 13, 2013. Read Article →. September 28, 2013. Read Article →. Weekly Question prompt 2. September 10, 2013.
tankarkar.wordpress.com
510422. Tankarkarhotel-Ng.com
This domain may be for sale. Backorder this Domain. This Domain Name Has Expired - Renewal Instructions.
tankarkarhotel-ng.com
510423. Tankar kring Bibeln ...
Tankar kring Bibeln . Hur outgrundliga är inte för mig dina tankar,. Gud, hur stor är inte deras mångfald! Söndag 7 juni 2015. Kan det finnas en koppling mellan tefillin och odjurets märke? I 5 Mose 6:4 finns judendomens viktigaste bekännelse:. HERREN ÄR EN.". Den tanke är så fundamental att Gud ville att den tanken skulle finnas med i judens hela liv! Fortsättningen på denna bekännelsen lyder nämligen så här: ". Och du skall älska. Din Gud, av hela ditt hjärta och av hela din själ och av all din kraft.
tankarkringbibeln.blogspot.com
510424. Tankar kring Livet
Funderingar kring livet i stort. Tisdag 24 juni 2014. Extremvåld inom Islam och vår reaktion på det. Ingen kan undvika att bli konfronterad med (extrem)våldet inom Islam och som stöder sig på dess skrifter. Den som sett videorna som ISIS-terrorgruppen i Iraq själv lagt ut på nätet för att sprida sina "bragder" och skräckinjaga folk kan lätt bli påmind om nazityskarnas skräckvälde under 2:a världskriget. Man behöver dock fråga sig hur man ska reagera på detta! B) det inte passar ens politiska agenda eller.
tankarkringlivet.blogspot.com
510426. ej längre aktuell
Tankar kring maltdrycker i allmänhet och öl i synnerhet. Måndag 13 april 2009. Casa Beer Blog byter adress! Casa Beer Blogs nya adress är:. Http:/ casabeerblog.blogspot.com/. Gamla som nya läsare är välkomna att följa med. Söndag 12 april 2009. Ni som läste recensionen har kanske förstått att jag tycker Hop-15 är grym och jag tror till och med att denna flaska är lite färskare och godare än den förra. Så inihelvete gott! Detta är Kaliforniens soliga stränder och vindpiskade vågor på flaska, om ni fattar?
tankarkringol.blogspot.com
510427. Tankar kring ridkonst
På hästens villkor med inspiration av gamla mästare och ny forskning. Fredag 3 maj 2013. Balans i ryttarens sits. Vill du förbättra din ridning? Lära dig mer om ryttarens sits? Då är detta en kurs för dig! På denna kurs går vi igenom sitsens olika byggstenar. Både teoretiskt och med hjälp av praktiska övningar utan häst. Fokus ligger på att hitta en balanserad och avslappnad sits med hjälp av en ”sitskudde”. Genom övningar med den finner vi den inre balans som behövs. Vill du ordna en kurs nära Dig?
tankarkringridkonst.blogspot.com
510428. tankarkwe -
Fin asiatisk elefant på Sri Lanka som lever i en nationalpark. 2011-02-16 @ 20:33:07 Permalink. Gissa om Pierre är lycklig. Nu kom en fin aparat som man kan isolera hus med! Jag hoppas att jag kan visa bilder snart. Men det är vajsing med kameran. Har tagit bilder på det senaste på bygget men får inte in dem i datorn. 2011-02-16 @ 20:32:57 Permalink. Är detta världens långsammaste husbygge? Men pyramiderna tog längre tid att bygga. 2010-11-09 @ 11:20:12 Permalink. Pierre har börjat snickra igen. Sedan ko...
tankarkwe.blogg.se
510429. Tankarla Belgian Shepherds - Groenendael & Tervueren
tankarla.darkpaws.com
510430. Tank Arm Oil Tank Security Locks
Tank Arm Oil Tank Lock. Tank Arm is an oil tank security lock for plastic single skin and bunded oil tanks. An easy to fit security device that requires no drilling*, can be fitted in minutes, and can secure both. Extraction points on your oil tank! Drilling is not necessary, however some people may find it easier to drill pilot holes first. This oil tank lock, referred to here as "Tank Arm", has UK Patent Pending. Application number GB1115818.5. Patents will be applied for in other jurisdictions. Tank A...
tankarm.co.uk
510431. Tankar Massage - Massage Tables and Massage Supplies at the Lowest Prices by Custom Craftworks and Oakworks
Compare our products and prices on. Patient Lifts and Slings. Treatment and Rehab Tables. Tankar is your source for quality low-cost massage tables, supplies and accessories. We are a small business with small businesses in mind. At Tankar Medical we have a mission; to provide massage tables. And supplies at the lowest prices without sacrificing quality standards, service or our integrity. Our vast inventory is growing for all your. Massage tables and massage supply. Destiny Portable Massage Table. Tahit...
tankarmassagetables.com
510432. ARTec – Reparaturservice für Tankarmaturen
Firmensitz mit Werkstattgebäude im Gewerbegebiet WEST in Ratzeburg. Wir sind ein familiengeführtes Unternehmen, welches sich auf die Instandsetzung und Wartung verschiedenster Trockenkupplungen für die mineralöl- und chemischen Industrie aber auch für die automatisch schließenden Zapfventile der Tankstellentechnik, sowie für manuell schließende Zapfventile namhafter Hersteller spezialisiert hat. Qualifiziertes Personal und modernste Fertigungstechnik steht uns hierfür zur Verfügung.
tankarmaturen-service.de
510433. Tankar Medical Equipment, laboratory equipment, analyzers, chiropractic tables, c-arm tables, c-arms and more - Tankar Medical
Tabletop Autoclaves and Sterilizers. Laser Probes and Emitters. Platform Mounted Parallel Bars. Floor Mounted Parallel Bars. Wall Mounted Parallel Bars. Stationary Tables and Benches. Flexion and Distraction Tables. Treatment and Rehab Tables. 7 - Sectional Hi-Lo Table. 2 - Sectional Hi-Lo Table. 5 - Sectional Hi-Lo Table. 3 - Sectional Hi-Lo Tables. 1 - Sectional Hi-Lo Table. Tabletop Autoclaves and Sterilizers. Laser Probes and Emitters. Platform Mounted Parallel Bars. Floor Mounted Parallel Bars.
tankarmedical.com
510434. -
Tisdag 24 januari 2012. Har bytt blogg igen en gång för att pröva lyckan, men saknar redan blogspot. Ska se hur länge jag trivs! Följ med: www.mittivarlden.devote.se. Länkar till det här inlägget. Söndag 22 januari 2012. Blev lite småförälskad just. Fan va bra han e! Länkar till det här inlägget. Mitt humör e lite nere för tillfället. Måndag imorgon, små saker som gör en lite lessen, Raseborg som startat resan utan mig, moddaläxa, sura föräldrar, vill ha sommar m.m. Snart börjar proven också. Ska dela sä...
tankarmellanhimmelojord.blogspot.com
510435. Tank Armor
What is Tank Armor? What does Tank Armor do? How thick is Tank Armor? How well does it fit? What about the filler neck? What's in the kit? See how easy it is to install! 1964-1/2 to 1968 Mustang Tank Armor. 1964 to 1968 Mustang Tank Armor. 1969 Mustang/Cougar Tank Armor. 1969 Mustang Tank Armor. 1970 Mustang/Cougar Tank Armor. 1970 Mustang Tank Armor. 1967 to 1968 Cougar Tank Armor. 1967 and 1968 Cougar Tank Armor. Call us at 480-447-8265. Tank Armor is significantly less expensive. Than a fuel cell.
tankarmor.com
510436. Index of /
tankarmor.net
510437. Heng Long Tanks
Comprehensive collection of Heng Long tanks, parts and metal upgrades. Welcome to TankArmy.com. Battle tanks played a major role in the Second World War (WWII), a war in the largest scale that the world has ever seen. The picture above is in memory of those thousands of heroes who died in Normandy landing, which turned the tide of WWII. Heng Long 1/16 M26. Pershing metal road wheels. Heng Long 1/16 M41A3. Heng Long 1/16 China. ZTZ 9 metal road wheels.
tankarmy.com
510438. Tänkarn - Jag fick en ideé! En blogg ska jag nu skapa och sen får ni se!
Jag fick en ideé! En blogg ska jag nu skapa och sen får ni se! Äntligen har den kommit! Det som alla så länge gått och väntat på. Det vi suktat efter i den gråa och tråkiga tiden efter jul! Det vi drömt om när vi sovit och det vi romantiserat i våra huvuden till att vara någon sorts himmelrike på jorden. Och nu. Äntligen är den här! Men jag sånt är livet. Nej nu måste jag slänga i mig lite mat för att sedan plugga projektarbete! April 17, 2013. En dag av kärlek och hår. Fin rubrik må jag säga, och känner...
tankarn.wordpress.com
510439. TankArna.com is for Sale! @ DomainMarket.com
Search Premium Domain Names. What's in a Domain Name? Building your online presence starts with a top quality domain name from DomainMarket.com. At DomainMarket.com you'll find thousands of the very best .Com domain names waiting to be developed into first rate brands. We have been in business over 10 years and have sold more of our premium domains than any competitors. At DomainMarket.com we offer simple, safe and secure transactions for premium domain names. Your branding efforts will be much m...A pre...
tankarna.com
510440. Tankarna e olika
En blogg som kommer berätta om hur män och kvinnor tänker, hur de reagerar, och varför det är såhär. Vi kommer även ge tips om hur man bör och ännu viktigare, hur man INTE bör svara på dom olika tankarna i våra konflikter som man och kvinna i vissa situationer. Lördag 8 maj 2010. Så var våren insjungen och alla kommande regn kan kallas vårregn. Vi ser längre och ljusare kvällar för var dag, mer hud vistas i solen, första doppet är kanske redan avklarat? Hur har ni det där ute med vårkänslorna? Om en främ...
tankarnaeolika.blogspot.com
510441. Tankarna i mitt huvud | Ännu en WordPress.com blogg
Tankarna i mitt huvud. Ännu en Wordpress.com blogg. För fjärde gången denna dag bloggar jag om vädret, först tackade jag för snön, sen var jag arg på regnet, sedan hoppades jag på att snön skulle få ligga kvar och så nu. Nu har jag tappat hoppet, norrlandsvinter my ass! Det regnar och är halt som på en skridskobana, helt livsfarligt kan man säga. Så nu funderar jag kommer det någonsin bli vinter? På väg till lasergamen efter äventyrsbadet J. Tack för så mycket. TACK för studier på distans!
tankarnaimitthuvud.wordpress.com
510442. TankarnaMotMig - Denna blogg drivs av mig, en tjej på 20 år som bor i Sveriges huvudstad.Här kommer ni kunna läsa om mat, träning, vikt, kalorier och allt annat som kretsar inom mig. Jag vill bli några kilo lättare - om du har lust att peppa mig får du gär
Denna blogg drivs av mig, en tjej på 20 år som bor i Sveriges huvudstad. Här kommer ni kunna läsa om mat, träning, vikt, kalorier och allt annat som kretsar inom mig. Jag vill bli några kilo lättare - om du har lust att peppa mig får du gärna göra det! Jag har varit på sjukhus några dagar nu, men ska åka hem på fredag igen och vara hemma nästan en vecka om jag fixar det hyfsat bra, annars ska jag tillbaka direkt! All styrka och kärlek till er mina fina vänner där ute! 2012-06-26 @ 23:45:07 Permalink.
tankarnamotmig.blogg.se
510443. *En grubblares vardag* | Tankarna om livet & dess farhågor
Tankarna om livet and dess farhågor. Nu är det så här att människor som inte har att göra med mitt liv av någon anledning, ska inte heller vara här och snoka runt. De som faktiskt läser för att de är nyfikna är en sak, men de som bara snokar runt för att kunna hitta något snaskit har inte här att göra. Jag lägger ned den här bloggen eftersom jag är så förbannat trött på skitsnack hit och dit. On 12 februari 2010 at 11:06 Lämna en kommentar. Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
tankarnasparadis.wordpress.com
510445. tankarnas torg
Kerstin Pettersson is a Swedish artist and writer. Lördag 3 december 2016. Ode to my dog. Tisdag 13 september 2016. Ett steg i taget i en spansk by. Del 2. Juan Carlos Rico och min syster, Lena Pettersson. Ändå räddades den. Två personer från SEO Birdlife köpte mark och började återskapa fågelparadiset. De fick bidrag från en tysk stiftelse. De byggde fågelskådarbyggnader och fick med borgmästaren på tåget. 8211; Man borde plantera träd också, säger min syster. Inne på kommunhuset (olåst, utan receptioni...
tankarnastorg.blogspot.com
510447. ABF Örebro Läns föreläsningsverksamhet | Tankarnas Trädgård
Aktuellt från tankarnas trädgård. Det paradoxala Sverige - positiva attityder till invandrare och ökat stöd för SD. Onsdag 16 Sep: 18:30 - 20:00. Antiziganism - idag och igår. Onsdag 21 Okt: 18:30 - 20:00. INFESTUS - Av och med Aleksa Lundberg. Lördag 29 Aug: 18:00 - 20:00. INFESTUS – Av och med Aleksa Lundberg. Lördag 29 augusti - 18:00. Det paradoxala Sverige – positiva attityder till invandrare och ökat stöd för SD. Onsdag 16 september - 18:30. Antiziganism – idag och igår. Onsdag 21 oktober - 18:30.
tankarnastradgard.se
510448. - om psykisk ohälsa och vardagen i det stora hela
Om psykisk ohälsa och vardagen i det stora hela. En ny vecka har startat. En vecka där jag hoppas att saker och ting ordnar upp sig. Försöker mest att stå ut hela tiden för att kunna komma vidare! Helgen har bestått utav teaterrep och igår var den dans hela dagen och det känns i kroppen idag! Om man mer eller mindre har dansat i typ fem timmar så blir man rätt trött! Så idag händer det inte sådär jättemycket! När man känner sig tom. Sånt som kan hända på psyk. Sånt som kan hända på psyk. Kommer typ tacka...
tankarnatarmig.blogg.se
510449. tankar o bilder
DÖRRAR från min förra blogg. FÖNSTER från min förra blogg. Fredag 7 augusti 2015. Det är för mycket gulligull. För ett par dagar sedan hittade jag följande recept i en gammal kokbok. Torsdag 6 augusti 2015. Är bra ibland. Idag blev det tomat- och paprikaröra. Och det bästa av allt, det är busenkelt! Är ni nyfikna på receptet finns det nedan. 1 Strimla tomater, paprika, purjolök, champinjoner. 2 Fräs i olivolja. 3 Krydda med svartpeppar, salt, curry, paprikapulver. 5 Servera med ris eller pasta. Med mina ...
tankarobilder.blogspot.com
510450. Judul Situs
Rupanya kami tidak dapat menemukan apa yang Anda cari. Mungkin pencarian dapat membantu. Blog di WordPress.com. Tema: Penscratch oleh WordPress.com.
tankarochbilder.wordpress.com
510451. ny adress
Torsdag 15 januari 2009. Min blogg hittar du numera på. Prenumerera på: Inlägg (Atom). Min blogg hittar du numera på www.majagst.blogsp. Visa hela min profil.
tankarochogonblick.blogspot.com
510452. Tankar och reflektioner
Plats för just tankar och reflektioner. Måndag 8 december 2014. Stöd och matchning i Lund. Heter nya fas 2 och fas 3. Vill direkt länka till tjugotre (23) sidor om vad som gäller om tjänsten för leverantörer:  Handledning för leverantörer. Samt till skriften: Fakta om stöd och matchning. Mer om Stöd och matchning på Wikipedia. Undertecknad väljer att fokusera på vilka aktörer som finns i Lund. O m man sökte  i Af:s databas. 160;i december 2014 fanns sex aktörer i Lund:. 1 Work For You. Inom Work For You.
tankarochreflektioner.blogspot.com
510454. Tankar och tidsfördriv
Söndag 8 mars 2009. Jag satt med min kloke, vackre, charmige och alltigenom underbare son kring det faktum att min nya kärlek innehåller ett antal kloka, vackra, charmiga och likaledes underbara barn…. Å vad glad jag blir, jag har ju alltid önskat mig syskon. Sonen bubblar av glädje och de positiva sakerna radas upp som ett pärlband av glädje…. Så plötsligt stannar han upp…. Men du pappa…. Ja, svarar jag lite orolig över vad som skall komma. Den där tvååringen… kommer hon att äta upp mina leksaker? För b...
tankarochtidsfordriv.blogspot.com
510455. Tankar och Toner
En plats för mina tankar och min favoritmusik. Här skriver jag om det som faller tankarna, känslorna, fingrarna in. Om livet på jorden. Om döden. Det blev mycket av den varan ett tag. Men det är också de inläggen som blir mest lästa, så behovet finns. Jorden vårt hem i Universum - miljöfrågor ligger mig varmt om hjärtat. Likaså det som handlar om vår andlighet. Välkommen in i min värld! Måndag 5 januari 2015. Ispromenader både igår och dag, gav även en. Konstupplevelse av det ovanligare slaget. Den stora...
tankarochtoner.blogspot.com
510457. Hem
Changing the world, one site at a time…. Mellan hägg och syren. På en pilgrims väg. 2009 Concinnitas.se kontakta oss.
tankarochtoner.se
510458. Trädgårdsmästare Karin Eliassons hemsida _ Tankar och Trädgård
Grönt odla egna grönsaker. Stig in i min trädgård. Jord mer än skit under naglarna. Trädgårdsmästare och författare Karin Eliasson. Tankar och trädgård, här kan du hitta föreläsningar och kurser om trädgårdsodling.Du kan också beställa någon av mina böcker Grönt och Känsla för jord här. Grönt - Odla egna grönsaker. Grönt är en bok om köksodlingens lustfyllda äventyr. Jord - Mer än skit mellan naglarna. Under 1,5 -2 timmar berättar jag om magin i jorden.
tankarochtradgard.se
510459. carolindahlman.com
Tuesday, December 2, 2014. Har sedan i höstas deltagit i TV4:s nyhetspanel vid ett flertal tillfällen. Superkul. Alla klipp finns under fliken "tv mm" ovan. Just nu är det dags att planera Almedalen :) Hör gärna av dig om du behöver en moderator, debattör eller ledarskribent med mod och åsikter. Det vore skoj att få bidra. 0765456160 eller carolin.dahlman@kristianstadsbladet.se. Tuesday, November 11, 2014. Monday, July 14, 2014. En lycklig sommar på ledarsidan. Min dröm är att få fortsätta skriva så här,...
tankarochtrender.blogspot.com
510461. Tankar & Tro
14 november, 2014. Alla har en plats. Det är ingen slump var vi hamnar i livet. Ingen av oss är likadan och vi passar bäst i de uppgifter som Gud har gett oss. Tillsammans med våra medsyskon, så utgör vi en helhet. Om någon av oss inte kommer på rätt plats, så blir det ett tomrum just där vi skulle ha vår tjänst för Gud. Bildligt så kom vi "på rätt plats i den stora filten". Filtprojektet var en symbol för att många olika människor ville hjälpa dem. Dessutom gjorde vi babypaket till nyblivna mammor.
tankarochtro.blogspot.com
510462. tankar och vardagslunk
Söndag 16 augusti 2015. Då har jag bytt blogg. Nya adressen är. Https:/ tankarochvardagslunk.wordpress.com. Läs gärna vidare där, jag hoppas att möjligheten att låsa inlägg ska ge ökad möjlighet till offentlig navelskådning :). Länkar till det här inlägget. Lördag 15 augusti 2015. Hemma från Visby, packar upp, tvättar, städar, fyller år, inser att jag börjar bli gammal. Försöker byta blogg till WordPress, känner ett behov av att skydda vissa inlägg. Länkar till det här inlägget. Lördag 1 augusti 2015.
tankarochvardagslunk.blogspot.com
510464. tankarochvardagslunk
Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:. Gotland – kläder. Veckan inför Gotland gick mormors gröna gamla Husqvarna varm. Den är äldre än vad jag är, men efter en stor service för några år sedan och lite olja fungerar den utmärkt. Ambitionsnivån inför årets medeltidsvecka var hög. Verkligheten inte överensstämmande med dikten. 8211; Ärmarna behöver ändras, söm rakt bak och uttag från axlarna, inte raka stycken. Skriv gärna lite (eller mycket) om vem...
tankarochvardagslunk.wordpress.com
510465. Memento vivere
Kom ihåg att leva. Ska flytta över mitt bloggskrivande till http:/ emsis.webblogg.se/. Så se till att spara den adressen men ta inte bort den här, om ni inte vill förstsås. Denna kommer finnas kvar ett tag till innan jag har bott in mig hos blogg/webblogg.se. Är redan mer nöjd med den nya. Kan nog få till det så som jag vill där tror jag. Kommer bli bra detta. Länkar till det här inlägget. Har ni några tips på bra kärleksdikter/texter på svenska. Länkar till det här inlägget. Måste dock erkänna att det v...
tankarogrejs.blogspot.com
510466. .......... Tankar och infall...........
Tankar och infall. En småländska i förskingringen delar stora och små tankar och idéer om livet, lusten och skrattet, om döden, olusten och gråten och om en massa annat. Välkommen hit! Måndag 13 januari 2014. Nu är det slut i rutan åtminstone för en tid! Http:/ tankebildotext.blogspot.se/. Så om du vill följa med i flytten är du hjärtans välkommen! I mitten av januari 2006 började jag min bana som bloggare. Lördag 11 januari 2014. Nu blev det knepigt. Jag kunde inte skriva något när bilden väl låg där.
tankaroinfall.blogspot.com
510468. Tankar om Agile
Mars 10, 2014. Mdash; Lämna en kommentar. Jag tror jag ska börja med att presentera mig själv. Johan Eriksson heter jag och arbetar som Testledare. Mina intressen i jobbet är framförallt Test och Kravhantering. Jag har också ett intresse för agila utvecklingsmetoder och för andra kvalitetsaspekter inom utveckling av mjukvara. Bloggen startades för att jag ville dela med mig av mina tankar kring agila utvecklingsmetoder men kommer nu vidgas till att omfatta även andra aspekter. Mars 10, 2014. Det är här v...
tankaromagile.wordpress.com
510469. -
Http:/ tankaromaik.aikstart.se/. 2012-05-27 @ 13:20:46 Permalink. Det är kring AIK det händer, Massa, Pavey, Obolo, Bangura och "bomben". Som vanligt är det AIK som är AIK den överlägset mest omtalade klubben i media, speciellt såhär under Silly Season-tider. Ett ständigt återkommande rykte som nu tycks kunnas avskrivas direkt är att Ivan Obolo. Skulle vara aktuell för AIK. Nu ryktas han till den argentinska storklubben Boca Juniors vilken AIK givetvis inte kan mäta sig med ekonomiskt. Celso Borges, en a...
tankaromaik.blogg.se
510471. Tankar om allt
LIVET, AGGRESSIONER OCH FRAMTIDEN. Har en andra dvs olika jobb på gång, men får se. Orkar verkligen inte med säljbranschen. Även fått ett erbjudande att starta läxläsning ute på utsatta förorter. För att bygga relationer med förortskidsen och polisstudenter. Men är det verkligen något jag orkar hålla i? Något jag orkar driva? Har redan lite för mkt på mitt bord. jag vet inte person som inte skulle uppskatta om jag tog på mig mer. Men vad ska man göra? Vilket jag verkligen behöver efter min förs...Men som...
tankaromallt.tumblr.com
510472. Tankar om allting
Söndag 24 juli 2011. Men det är en sak som blev sista spiken i kistan för min blogg. Ett ord räcker. Ni vet den där mikroblogg-grejen där man ska skriva vad man tänker på 140 tecken eller mindre. När jag skaffade twitter så upphörde bloggandet helt. När jag dessutom upptäckte att jag kunde koppla ihop facebook och Twitter så blev det ännu roligare. (Tack HootSuite och Tweetdeck! Genom de sociala medier som jag hänger mest på . Nämligen Twitter, Google Plus och Facebook. Prenumerera på: Inlägg (Atom).
tankaromallting.blogspot.com
510473. tankaromaustralien
Tema Sederhana. Diberdayakan oleh Blogger.
tankaromaustralien.blogspot.com
510474. Tankar om bilder -
Dennis resa till Australien. Ledig nätter är bra nätter! Det ska firas med grill och chill :-). När jag cyklade till jobbet igår kväll så funderade jag lite på om jag inte skulle ta mig en cykelsemester till våren. Det är ju så skönt att cykla och naturen upplevs på ett så annorlunda sätt än om man går eller springer. När jag googlade på cykelleder så kom ett väldigt intressant äventyr upp, Kattegattleden. Solen väntar på mig! Jag gör som katten. Sover bort min dag! Ha en bra dag! Tack Dennis och Jenny!
tankarombilder.blogg.se