dannacadler.blogspot.com

Interrail 2007

Ja, da har jeg vært hjemme i en uke akkurat. Og det er DEILIG å komme tilbake :). Det er viktig å få det litt på avstand, for når jeg kom hjem forrige torsdag, hadde sovet på en sofa på Langesund båten, opp klokka 08.00 trøtt og fæl og sliten, da var det ikke så VELDIG mange positive ting å fortelle om! Men nå, når jeg ser tilbake, har jeg hatt det veldig bra! Jeg har fått besøke mange fine plasser, spist mye god mat (sett bort ifra MacDonalds) og jeg har fått roet reiselysten en smule :). Idag vil jeg b...

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of dannacadler.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
ingen bekymringer,interrail oppsummering,skrevet av testbruker,0 kommentarer,1 kommentarer,edit,2 kommentarer,forteller han,natta*,3 kommentarer,waow,konfirmasjon,jaggu på tide,bilder fra konfirmasjonen,4 kommentarer,grønt kort,bursdag,foto,vakker model
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

Interrail 2007 | dannacadler.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

dannacadler.blogspot.com dannacadler.blogspot.com

Interrail 2007: Interrail - Dag 16 (Tirsdag)

Interrail - Dag 16 (Tirsdag). Ah, det var deilig med en god natt søvn! Vi har 45 minutter på oss til toget går og vi rekker fram til stasjonen med god margin. Tog til Amiens/Frankrike går som bestilt klokka 11.13 :) Vi kommer oss avgårde! Idag går det på skinner altså! Vi kom oss fra Amiens/Frankrike, til Calais/Frankrike og ventet i 30 min på en buss som kunne transportere oss videre til en ferjeterminal. Derifra planlegger vi å ta båten over til Dover/England. 25 pund for 1 natt, greit for meg!

Interrail 2007: Interrail - Dag 11 (Torsdag)

Interrail - Dag 11 (Torsdag). Vi er fremme i Nice, ca 30 min forsinket, men det går greit. Vi finner forholdsvis raskt frem til vandrerhjemmet, men det har allerede rukket å bli fullt. Så vi blir sendt avgårde til det andre vandrerhjemmet i Nice, so, ligger helt oppi h* * * * gransskauen! Gikk av bussen fortidlig gjorde vi også, ca 3km forseint, så vi måtte gå hele forbanna veien nedover mot sivilisasjonen igjen. Enda godt det blåser litt i Nice, så vi svetter ikke helt bort på gåturen vår :).

Interrail 2007: Interrail - Dag 6 (Lørdag)

Interrail - Dag 6 (Lørdag). Jess, da var vi fremme i Venezia. Hadde det ikke vært for at hostelet vårt lå nærmere, så hadde vi blitt her. Etter 2 timer med sekk på ryggen utenfor Venezia sentrum, ga vi opp letingen etter campingplassen vår. Vi var mildt sagt frustrerte og VELDIG slitne, så vi bestemte oss for å ta turen rett ned til Roma og heller ta en dagstur til Venezia seinere på turen i Italia. Klokka er litt over 18.00, men vi bestemmer oss for å gå runden rundt i byen, det er så fint ute!

Interrail 2007: Interrail - Dag 13 (Lørdag)

Interrail - Dag 13 (Lørdag). Jeg står opp klokka 08.00 presis, og gjør meg klar til frokost. Det ligger 2 finsker og 2 tyskere på rommet med oss. Jeg prøver forsiktig å ikke bråke for mye. Når jeg kommer opp på rommet igjen er alle stått opp! Tom-tom er klar for en utflukt til Cannes, og det er jeg også! Cannes ser ut som California i miniatyr. Palmer, flotte biler, store hotell, partytelt og filmplakater neste overalt! Jeg er sjuk på sjokolade, "godtesjuk"! Legg inn en kommentar.

Interrail 2007: Interrail - Dag 18 (Torsdag)

Interrail - Dag 18 (Torsdag). Opp klokka 09.00, vi vil på busstur rundt i Manchester. Men når vi endelig finner frem til første stoppested, skjønner jeg at den turen begynner ikke for 26 mai. DET ER 2 FORBANNA DAGER TIL BARE! Typisk. Så vi tar trikken istedet, helt til Old Trafford. Jeg går besjærk i "Mega-shop'n" Jeg ender opp med en drakt, 3 t-skjorter noen gaver til de hjemme og litt stash for meg selv :). Neste stopp er museumet. Her var det mye å se gitt! Legg inn en kommentar.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 15 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

LINKS TO THIS WEBSITE

Studentblogg: October 2006

My life in an emo world! Monday, October 23, 2006. Dagen går fortere enn jeg hadde regnet med, og innleveringsfrister bare popper opp hele tiden. Denne gangen står leveringen av obligatoriskinnlevering til C for tur. Jobbet en del med denne oppgaven, og den "vanskeligste" var å lage en figur. Oppgavene finner du her: Her! Legger også ut innleveringen min: Her! Neste innlevering i DATFE er å lage en lottokuppong. Men dette er en stund til. Så dette var alt for denne gangen . Postet av Joakim - 10:13 PM.

Studentblogg: January 2007

My life in an emo world! Wednesday, January 10, 2007. Nyhet: "Sivilforsvaret har øvelse" . Videre står det at de har to slike øvelser i året, enda godt at jeg er på interrail neste gang tuta begynner og skrike. Det verste er at den forbanna tuta står 10m uten for vinduet som utilfeldig sto åpen. Enda en nydelig start på en ellers trist dag! Postet av Joakim - 6:41 PM. Legg til en kommentar! Sunday, January 07, 2007. Ett nytt år med nye muligheter! Danna, ei megakjekkjente som eg ble kjent med på vgs.

Studentblogg: May 2007

My life in an emo world! Monday, May 21, 2007. Da var vi helveis. og vi sitter fast i Dijon. Haha, vi er noen jaevla amatorer! Moro Togtabellen videre stemte ikke heller. Saa her sitter vi igjen, ikke akkurat forste gangen vi venter. Har nettopp konsumert 0,5l ol og en heller STOR salat til frokost. Namme! Toget videre til Reims gaar ikke for 15:46. What to do? Men hvor faen er matbutikkene egentlig? 15:46 Dijon - Reims. Danna skaffet oss rom for 25euro per pers. Damn, jeg elsker den dama! U)Heldigvis se...

Studentblogg: November 2006

My life in an emo world! Wednesday, November 15, 2006. 20 år i dag! Ja, da var endelig lillegutt blitt ordentlig voksen, dette er vel den siste bursdagen jeg gleder meg til, fra nå av blir jeg jo bare gammel og grå. Men idag skal det feires med brus og boller! Så får vi se hva som skjer til helgen! Postet av Joakim - 7:44 AM. Legg til en kommentar! Tuesday, November 07, 2006. Men nå er jeg tilbake for fullt! Litt av det jeg har gjort i det siste. Et hjemmeside prosjekt via skolen. Ja det var visst alt!

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 1 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

OTHER SITES

dannabugle.blogspot.com dannabugle.blogspot.com

Dan-na Bug-le

Sunday, May 19, 2013. First post of 2013 and it's May. I'm not a very good blogger, wouldn't you say? Well, I'll capsule the year to date. January marked the 62th birthday of my hubby and the 6th anniversary of my Momma not being here any longer. My mother-in-law also had her surgery to remove her cancer. February was the birth of my 4th grandchild with a trip to Oklahoma to see his arrival. Saige also had another February 29th "unbirthday" this year. This Friday, May 24 is the last day of the 2012-13 sc...

dannabuildersinc.com dannabuildersinc.com

Danna Builders, Inc.

dannabuildersinc.net dannabuildersinc.net

Account Suspended

This Account Has Been Suspended.

dannabullock.com dannabullock.com

a la mode XSites

We can't find a website for this domain. Visit www.xsitesnetwork.com. To find United States and Canadian real estate property listings, real estate agents, real estate lenders, real estate appraisers, and real estate inspectors. If you're a current XSite customer and need assistance with hosting your domain,. To send an email to our support department.

dannaby.com dannaby.com

Designs of Anna Bűdy

2017 D'annaBy Terms and Conditions.

Interrail 2007

dannacarrera.webnode.cz dannacarrera.webnode.cz

zakázková výroba dámských kabelek

Odlište se od ostatních a buďte jedinečné". Přestalo Vás již bavit procházet nekonečné množství obchodů a hledat kabelku, kterou jste si vysnili? Nemůžete najít vhodný tvar, barvu, materiál, kování nebo vnitřní uspořádání? Přáli byste si k Vaší kabelce i ostatní doplňky ve stejném designu? 160;To vše Vám splníme a navíc za cenu, která Vás mile překvapí! Jedině naše společnost Vám vyrobí přesně takovou kabelku a dopňky, po které toužíte. Líbí se Vám náš nový web? Celkový počet hlasů: 3.

dannacars.de dannacars.de

dannacars.de -&nbspThis website is for sale! -&nbspdannacars Resources and Information.

Diese Domain steht zum Verkauf! Die Domain dannacars.de wird vom Inhaber im Marktplatz angeboten. Sie können diese Domain jetzt erwerben! Der Inhaber dieser Domain parkt diese beim Domain-Parking-Programm.

dannacars.info dannacars.info

HACKED BY ANT

dannacavallone.deviantart.com dannacavallone.deviantart.com

DannaCavallone (Danna) - DeviantArt

Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')" class="mi". Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')". Traditional Art / Hobbyist. Deviant for 3 Years. This deviant's full pageview. Last Visit: 7 weeks ago. This is the place where you can personalize your profile! You can drag and drop to rearrange.

dannacentergallery.com dannacentergallery.com

The Danna Center Galley

The Danna Center Gallery. The Danna Center Gallery is located in the basement of the Danna Student Center at the heart of Loyola University New Orleans main campus. The gallery is intended to provide students with a professional space to exhibit their work and a venue for students campus wide to develop a dialogue with art and design. Submit Work To Our Purpetual Show.