dansk101.blogspot.com

Jonathan M

Sunday, April 30, 2006. Vi tog toget til Herning i tirsdags efter skole. Fra Herning, kørte vi op til Hvalpsund og familiens sommerhus. Det regnede i Hvalpsund. Det regner altid, når vi ankommer i Hvalpsund. Mine svigerforældre har to sommerhuse i Hvalpsund, et gammelt hus bygget af min svigerfars far, og et mere moderne hus bygget af min svigerfar. Så, vi tog det gamle hus for at bo i. Min svigeforældre. Taget min mountainbike med mig, så kunne vi lave noget sjov sammen. Gift sidste år, og har lige.

WEBSITE DETAILS

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
jonathan m,min påske ferie,blev,fået,1 comments,amailie,the station agent,futurama,little britain,monkey dust,waking the dead,sagen genåbnet uk,fixed gear gallery,og min condor,ebay,danskklassen,mexicansk mad,italiensk mad,chokolade,og anden musik,katie
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

Jonathan M | dansk101.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

Jonathan M: Hej

Saturday, March 11, 2006. Men omegn er perfekt for at gå tur eller cykler, og jeg elsker at cycler. Jeg er også en fotograf, og jeg må tage mange smukke billeder. Posted by Jonathan M at 6:45 PM. View my complete profile.

Jonathan M: Min Påske Ferie

Jonathan M: Fire ting.... 1, 2, 3, 4!

Monday, March 27, 2006. Fire ting. 1, 2, 3, 4! Fire Jobs jeg har haft. Direct Lighting, Film, Tv og Fotografisk udlejningsfirma. Jeg var leder for Kamera Udlejnings Afd. Hasselblad Uk, Svensk Kamera fabrikant. Jessops, Fotografisk forretning. Avisbud. Jeg var 13. Fire film jeg kan se igen og igen. Leon - The Professional. O Brother, Where Art Thou? Fire steder jeg har boet. Jeg blev født i Stockton-on-Tees, England, så jeg boede der i mange år. Jeg har boet i London de sidste 13 år før jeg kom til Danmark.

Jonathan M: April 2006

Jonathan M: Klasse Besøg På Silkeborg Museum

Saturday, March 11, 2006. Klasse Besøg På Silkeborg Museum. Tirsdag, den 9. marts. Posted by Jonathan M at 10:34 PM. Jeg synes dine billeder er rigtigt godt! Jeg tror du er den tjenestemand klass fotograf! Der var flot billder! Jeg kan godt lide dine billeder. Det ser godt ud. View my complete profile.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 2 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

LINKS TO THIS WEBSITE

Danskklassen: april 2006

30 april, 2006. Danskklassen #13 - Gode råd om at lære dansk. En af vores studievejledere, Suzanne, besøgte os for et stykke tid siden i klassen. Som sædvanligt kom der mange spørgsmål fra klassen, men vi lyttede også opmærksomt til Suzannes gode råd om at lære dansk. Her kan du høre det hele igen! Posted by Nicola @ 21:29. 29 april, 2006. Uddannelse-Spørgsmål til Kjellerup kursister. Her er nogle få spørgsmål til jer om mit Uddannelsesprojekt. 1 Hvor mange år skal børn gå i skole i Danmark? Billeder&#46...

Danskklassen: maj 2006

31 maj, 2006. Ny opgave fra Kjellerup. Kursisterne i Kjellerup har lavet en opgave til os. Den ser lidt svær ud - og handler KUN om Kjellerup! Heldigvis kan vi snyde lidt, fordi Jonathan B. er kommet tilbage fra ferien. Måske kan han hjælpe os med at svare på alle spørgsmålene? Posted by Nicola @ 20:06. 29 maj, 2006. Her er et link til Langsøskolen. Posted by Nicola @ 21:34. 10 maj, 2006. De to projekter om "uddannelse" og "familie" skal afleveres til mig senest tirsdag d. 16. maj. Links til andre klasser.

Danskklassen: juni 2006

22 juni, 2006. Mange tak fra Nao. Mange tak fordi I har sendt et sødt kort til os. Det er meget flot! Vi kom hjem tirsdags aften fra hospitalet og vi har det godt. I lørdags fødte jeg en dreng på 3,456 gram, 51cm lang. Han hedder "Daiki (大希)". Vi har givet ham et japansk navn, fordi han har et typical dansk efternavn. Daiki" betyder "stort håb". Min mand og jeg har meget meget travlt nu men vi nyder det. Daiki er rigitig dejlig! Hav en god sommer ferie. Posted by Nao @ 22:04. 20 juni, 2006. 18 juni, 2006.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 1 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

OTHER SITES

dansk.vin dansk.vin

Dansk Vin – GUIDE TIL DANSKE VINE OG VINGÅRDE

Strandager Vin-& Humlegård. GUIDE TIL DANSKE VINE OG VINGÅRDE. Dansk Vindag 2016 en pæn succes. Til Startside – hjemmeside under oprettelse. Dansk Vindag 2016 en pæn succes. Dansk Vindag 2016 en pæn succes. Dansk Vindag 2016 en pæn succes. Nordsmindevej 150, Nordsminde. Tlf: 45 51 24 02 43. Hjemmeside: www.fjordgaardvineri.dk. Medlem af Foreningen af Danske Vinavlere. Medlem af brancheforeningen Danske Vingårde. Tlf: 45 20 14 06 09. Hjemmeside: www.sneumvingaard.com/. Tlf: 45 21 64 27 65. Tlf: 98 67 69 66.

dansk.vuwqqe.cn dansk.vuwqqe.cn

管家婆管家婆168开马现场_管家婆管家婆168开马现场《无错版》

很生气vodtw,纯那样去找你 开的飞快陈申综昊站起. 阅读全文. 21SHU 二部十九岁新,. 阅读全文. 990991藏宝阁 11515com 11515com 127001着面前的. 990990藏宝阁香港马会 990991com wwwaizhancom wwwxqfsgcom. 本站 www.dansk.vuwqqe.cn 提供关于 管家婆管家婆168开马现场 的内容. 001438 - 1.3404801:04:06MB.

dansk.webcam dansk.webcam

Se nøgne danske piger og utenlandske kvinder der viser fisse nu!

Chat med piger over 18. Her ser du alle de smukke pigerne fra nogle af de største camsites på internettet. Se om du kan finde nogle hotte kvinder, hvis ikke, har vi mange flere online hvis du tjekker den øverste menu. Uanset om du kan lide dem eksotiske eller blonde, du vil finde en ny virtuell kæreste her! Du kan måske endda finde en nøgen dansk pige online på vore kamera om du har held. Klik på billederne for at se mere! Her er det ikke muligt at narre, dette er den sikreste side på internettet. Vo...

dansk.yeoldeinn.com dansk.yeoldeinn.com

HeroQuest :: Home Page :: Dansk :: Ye Olde Inn

Spændende eventyr i en magisk verden. Help us translate this page. Ye Olde Inn Translation Project. Welcome to Ye Olde Inn. Ron Shirtz Deluxe Tiles. Amazing Deluxe Tiles are available in four different series:. Bundles are available with great savings! Not only will the purchase of a Deluxe tile expand your fantasy gaming, but it's a great way to say, "Thank You Ron Shirtz. And keep the tiles coming! Your source for the best HeroQuest resources and fan created content! And are invited to join our Forum.

dansk0-2.gyldendal.dk dansk0-2.gyldendal.dk

Dansk til indskoling

Nyt på dansk0-2.gyldendal.dk. Gyldendal - Klareboderne 5 - 1001 København K - tlf. 33 75 55 60.

Jonathan M

dansk282.blogspot.com dansk282.blogspot.com

Dansk 28-2

Blog for danskhold 28-2 på læreruddannelsen i Haderslev. Bloggen bruges blandt til projektet "Fremtider" i danskfagets introduktionsforløb. Torsdag den 11. september 2008. Er jeg fortid eller fremtid? Er jeg fortid eller fremtid. Ikke se tilbage,. Ikke tænke tilbage,. Men fortiden skaber os,. Fortiden opbygger os,. Fortiden udvikler os,. Og fortiden kan hæmme os,. Hvis vi giver den lov. For fremtiden gør os nysgerrige,. Fremtiden giver os mere,. Fremtiden giver os lyst,. Fremtiden giver os håb. Sara er d...

dansk2go.com dansk2go.com

Domain pending ICANN verification.

This domain name is pending ICANN verification. Welcome to dansk2go.com Domain name registered by 123Reg/Webfusion. Please be advised that as of the 1st January 2014 it has now become a mandatory requirement from the Internet Corporation for Assigned Name and Numbers (ICANN) that all ICANN accredited registrars verify the WHOIS contact information for all new domain registrations, domain transfers and registrant contact modifications. Why has this domain been suspended? If you have not received the verif...

dansk2spansk.wordpress.com dansk2spansk.wordpress.com

Protected Blog › Log in

This site is marked private by its owner. If you would like to view it, you’ll need two things:. A WordPress.com account. Don’t have an account? All you need is an email address and password register here! Permission from the site owner. Once you've created an account, log in and revisit this screen to request an invite. If you already have both of these, great! Larr; Back to WordPress.com.

dansk3-6.gyldendal.dk dansk3-6.gyldendal.dk

Dansk til 3.-6. klasse

Zoom ind på ordklasserne. Se billede - find tekst. Redskab til aktiv læsning. Opslagsværk med danskfaglige begreber. Direkte adgang til web 2.0-værktøjer. Gyldendal - Klareboderne 5 - 1001 København K - tlf. 33 75 55 60.

dansk34.skyrock.com dansk34.skyrock.com

Blog de Dansk34 - =) - Skyrock.com

Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. J'ai gommé ma vie de collège, Je repars de bon pied désormais. =). Mise à jour :. RE-Nouveau, Trop de mauvais souvenirs du. Abonne-toi à mon blog! RE-Nouveau, Trop de mauvais souvenirs du collège, déceptions d'amis, c'est certainement le moment de gommer, d'arracher ces lignes Pourries de ma vie pour laisser enfin place a des moments qui valent le coup d'êtres racontés :). J'ai fait la difference entre amis et camarade, ca ma ouvert les yeux =).