tuulivie.blogspot.com

s/y C´est la Vie

La Rochelle - Turku 2013. Perjantai 24. heinäkuuta 2015. C'est la Vie miehistöineen lipui Puhurin kotisatamaan muutama tunti sitten. Kaikki hyvin ja kiva olla kotona. Arvokkainta tässä koko vuoden seikkailussamme oli tietenkin niiden elämysten ja kokemusten lisäksi, joita alunperin lähdimme etsimään, ne uudet ihmiset joihin tutustuimme ja joista on tullut ystäviämme. Eniten vietimme tietysti aikaa s/y Leewayn Annen ja Jukan kanssa Atlantin ylityksellä. Lähtiessämme heidän matkaan emme tunteneet t...Leewa...

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of tuulivie.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
vene,etusivu,toteutettu unelma,vapaudesta,kiireettömyydestä,matalammasta stressitasosta,auringosta,j and s,lähettänyt,tuuli vie,6 kommenttia,kohteen lähettäminen sähköpostitse,bloggaa tästä,jaa twitteriin,jaa facebookiin,jaa pinterestiin,ajatuksia,suomi
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

s/y C´est la Vie | tuulivie.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

s/y C´est la Vie: marraskuuta 2014

La Rochelle - Turku 2013. Keskiviikko 26. marraskuuta 2014. Viime lauantaina saimme laituripaikan satamasta ja niinpä lähdimme nopeasti siirtämään venettä ankkurista marinaan. Kova tuuli jo kerran pettäneellä ankkuroinnilla ei varsinaisesti hymyilyttänyt. Satamassa on mutaköysi kiinnitys ja palveluita riittää joka lähtöön. Netti maksaa erikseen, samoin vesi ja sähkö. Venetarvikeliikkeet ovat ihan rannassa ja vuolivat kultaa täyttäessään ARC:n osallistuvien veneiden viime hetken tarpeita&#...Keskiviikkona...

s/y C´est la Vie: helmikuuta 2015

La Rochelle - Turku 2013. Maanantai 23. helmikuuta 2015. Pojat olivat käyneet jo aiemmin vuokraamassa auton, jolla pääsimme kätevästi mestoille. Ranta oli nimeltään Encuento ja sinne ajoi Puerto Platan Ocean World Marinasta noin tunnin. Ranta oli hieno ja surffaajia oli paljon. Osalla porukastamme surffi sujui haastavista olosuhteista huolimatta. Poikien kiteillessä me lähdimme S:n ja Arimon kanssa Monkey Jungle nimiseen paikkaan, jossa Arimo testasi ampumista. Luonto oli kaunista ja paikka tarjosi muute...

s/y C´est la Vie: heinäkuuta 2014

La Rochelle - Turku 2013. Keskiviikko 30. heinäkuuta 2014. A ship in a harbour is safe, but this is not what a ship is built for -Actionia Pohjanmerellä! Mutta Hän palasi tyhin käsin. Voi sitä pettymyksen määrää, tietysti kaikilla:D pizzakuski ei löytänyt perille, ja paikka meni klo 23 kiinni joten sinne ei saanut enää yhteyttä. No ei auttanut kuin kaivella taas omia jääkaapin jämiä. Rannalla oli paljon letkeän näköisiä paikkoja, kerkiäisiköhän näistä nauttimaan sitten vaikka Portugalissa? S oli tietysti...

s/y C´est la Vie: lokakuuta 2014

La Rochelle - Turku 2013. Perjantai 31. lokakuuta 2014. Just another day in Paradise - Lumoava Baia da Abra. Keskiviikkona heräsimme taas pitkästä aikaa ankkuroinnista johtuvan epävarmasti nukutun yön jälkeen alla olevan kuvan tunnelmiin. Pakko sanoa, että Atlantic Islands kirjassa ei suotta mainostettu tämän paikan olevan kaiketi hienoin ankkurointipaikka koko Madeiralla. Minä harjasin veneemme vesirajaa jo tässä vaiheessa matkaamme sinne kertyneestä levästä. Vesi oli käsittämättömän kirkasta ja sinistä!

s/y C´est la Vie: Toteutettu unelma

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 14 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

OTHER SITES

tuulivatti.net tuulivatti.net

Domain Name Registration at Joker.com, Easy to use Control Panel and Reseller API Interface

The Domain TUULIVATTI.NET. Was Successfully Registered with Joker.com. To administer the domain, configure your email addresses and URL forwarding,. Or register more domains, please go to joker.com. Your Joker.com Team.

tuulivatti.org tuulivatti.org

The Domain TUULIVATTI.ORG. Was Successfully Registered with Joker.com. To administer the domain, configure your email addresses and URL forwarding,. Or register more domains, please go to joker.com. Your Joker.com Team.

tuulivei.blogspot.com tuulivei.blogspot.com

Tuulivei

Torstai 6. marraskuuta 2014. Teetin suunnittelemastani Ananas-kuosista trikookangasta. Kangasta voi tilata sivupalkissa olevasta sähköpostiosoitteesta. Myös jälleenmyyjille, hintatiedot saa sähköpostitse. Joustava, hyvin palautuva trikoo, sopii hyvin vaateompeluun. 92% puuvillaa, 8% lycraa. Kankaan hinta: 23,50 €/m. Kiinteät postikulut 4,90€. Minimitilaus 0,50m, siitä ylöspäin 10cm tarkkuudella. Tässä live kuva kankaasta ja Pakettitarjous. 2,50m keltaista (oranssi) 2,50m vihreää = 5m kangasta. Maaliskuus...

tuulivei.net tuulivei.net

www.tuulivei.net

tuulivet.fi tuulivet.fi

Heinolan Eläinlääkäriasema

Tervetuloa Heinolan Eläinlääkäriaseman sivuille! Meiltä myös erikoisruokavaliot ja tarvikkeet. Hyvä tietää. Pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Juha Pärnänen aloittaa vastaanottaa potilaita 9.1.2017 alkaen klinikallamme. Hänellä on vankka kokemus silmäsairauksista ja ortopediasta. Heinolassa lemmikkieläinten hautausmaa sijaitsee Komostentien varrella. Jos lemmikkieläin katoaa. Myös ilta-aikoja sopimuksen mukaan. Puh 0400 454 132. Puh 0600 392 121. Suureläinpäivystys (tuotantoeläimet ja hevoset).

s/y C´est la Vie

tuuliviekotiin.blogspot.com tuuliviekotiin.blogspot.com

Tuuli vie kotiin.

Hetkiä ja ajatuksia olemisestani. Ihan vaan. Minä kävin Intiassa. Minä tykkäsin. Minä haluan takaisin. Aloitin gradun väsäämisen. Sain mielenkiintoisen aiheen ja siihen rahoitusta, jiihaa! Ystävät voi varautua siihen, että minäkään en paljon muusta osaa seuraavan vuoden aikana puhua. Tuttuni pyysi minua castingiin, jonka seurauksena mun kuvia lähetettiin Pariisiin ja New Yorkiin toimistolle näytille. Sekopäistä! Jännää on tämä elämä. Oon muuten sentin pidempi kuin oon luullut. On ollut kivaa (:. Täytetty...

tuuliviiri.com tuuliviiri.com

tuuliviirit netistä

Tuuliviirit ovat erittäin hauskoja ja hyödyllisiä käyttöesineitä. Tuuliviirin tehtävä on näyttää tuulen suunta. Tuuliviirit ovat suosittuja lahjoja vaikkapa tupareihin. KLIKKAA TÄTÄ TEKSTIÄ ja tutustu/tilaa tuuliviiri itsellesi tai lahjaksi. 2001-2009 - Toteutus: Mainostoimisto Mäkelä Networks Oy.